BN makin miskin bila diterajui UMNO, guna lori sayur

|

Tiba-tiba kecoh lori BN pula kena simbah cat mcm kes bas 2 tingkat Anwar Ibrahim beberapa hari lepas. Tengok cara lori tu kena simbah tu pun rakyat dah tau puak2 haram ni menipu. Woi BAHALOL! Kalau setakat simbah mcm tu budak darjah satu pun boleh buat kah kah kah...

Aku malas nak hurai isu2 bangang ni, cumanya korang tak terkejut ke dgn lori tu. Macam lori JUAL SAYUR! Sah bila pemimpin2 UMNO jadi kaya raya BN pula makin papa kedana. Macam sial!

0 comments: