Kalau dengan bini pun takut apatah lagi kalah pilihanraya

|

Antara kelemahan seorang suami ialah bilamana dia takut akan si isteri maka ketakutannya itu akan dapat dihidu oleh orang lain. Selalunya isteri itu mesti sama ada jenis kaki berhias, muka garang, sombong, perasan hebat dan macam-macam lagi. Perhatikan Najib dan Rosmah maka kriteria suami takut bini ini akan amat cocok dgn Perdana Menteri Malaysia sekarang! Bini minta apa pun semua nak bagi. Bini tak tutup aurat pun tetap tersengih macam kerang busuk. Kalau dgn bini pun takut apatah lagi dengan kalah pilihanraya. Ada sumber kata PRU 13 bulan 6 ni tapi aku rasa tahun depan!


Itulah malangnya rakyat Malaysia. Kalau zaman Mahathir, si tua puaka itu tak takut bini tapi perangai jahat mengalahkan setan. Kerana perangai setan itulah Mahathir dianggap liabiliti bagi UMNO hingga ada tekanan yg akhirnya menyebabkan dia tercampak keluar macam tahi terkeluar dari usus dan dubur yg busuk.


Pak Lah pula lembap nak mampus hingga ingat dia boleh menang pilihanraya dgn senang. Dipergunakan iklan tv habis-habisan utk kempen pilihanraya sampai 'overkill' hingga menyebabkan UMNO hilang 2/3 majoriti.

1 comments:

kluangman said...

Kalau ada orang tak takut bini, aku rasa orang itu samada belum kahwin atau bini dia dah mati.

Kalau lelaki tak takut bini, dah ramai yang kahwin dua.

Tanyalah 99% orang jantan - nak tak anak dara montok kalau dijodohkan. Pembohong kalau ada yang cakap tak nak.

Begitulah kesahnya...Bro, jangan serius sangat hehehehehe