Menu RM4 kepala bana, berpada-pada la bila nak menipu

|

~ KOMEN: Nasi berlaukkan ayam masak merah, ayam masak kicap, daging goreng, sayur taugeh dan papadom pada harga RM4 untuk makanan tengah hari. BOLEH PERCAYA KE? PM pergi situ depa bagi la banyak2, cuba esok korang pergi try ambil lauk mcm PM lepas tu bayar RM4



3 comments:

Penggali Kubuq said...

Dah terang2 menipu..

kalau nasi dengan ayam goreng seketul je dah RM4.50. takkan dengan bermacam lauk lagi boleh dpt dengan RM4..

kalau nak menipu tu agak2 la mamak ooii.. tapi bagus jugak.. nnti korang pegi kedai tu, ambik menu yg sama dan tuntut harga yg sama najib dapat..

lepas tu buat yg sama dekat semua cawangan mamak 786 kat seluruh malaysia.. bior diorang tahu.

d2486e16-fb3c-11e0-92de-000bcdcb5194 said...

Tipu ke ? tokeh dia ada janggut pakai kopiah putih maa..:=)#

d2486e16-fb3c-11e0-92de-000bcdcb5194 said...

Semua Orang kat dunia nih penipu, tak betul, makan duit, rasuah, tak beriman koOrang je Yang baik-baik masuk syurga betul tak.