Ahli Perkasa kata Ibrahim Ali Pendekar Melayu Takde Telur

|


Apa yang terjadi hari ini mengajar aku tentang sesuatu.Iaitu jangan pakai sangat apa orang politik dan pemimpin NGO cakap.Semuanya'Cakap Tak Serupa Bikin".

Pendekar Melayu with no balls.. (Pendekar Melayu takde telur)

Contoh yang terbaik ialah Ibrahim Ali Presiden Perkasa.Selepas retorik demi retorik yang dilagukan mengenai Melayu sejak ditubuhkan,hari ini terbukti dia ni memang tak ada telur.Jadi aku dah jadi geli nak jadi ahli Perkasa lagi.Walaupun yuran yang dibayar adalah untuk keahlian seumur hidup,aku halalkan sajalah. 

SUMBER

1 comments:

bebas said...

Berahim ni memang jenis cakap aje berdegar2,macam berani sangat tapi dia ni sebenarnya jenis opportunis aje.

Sekurang2nya dia kumpullah juga ahli perkasa join dengan pemuda umno kat bukit bintang hari tu.Kalaupun tak seramai geng2 lembu sekurang2nya tunjukkan semangat.

Semua orang boleh baca tindakan polis akan halang perarakan patriot dr bertembung dengan bullshit 2.0 jadi kemungkinan bertembung tu memang tipis.Keri yg mentah tu pun boleh baca perkara ni.Saja2 aje dia tunjuk muka untuk tujuan publisiti dan populariti tapi sekurang2nya orang kata dia beranilah jugak.

Kalau kena tahan pun takdenya ISA,paling kuat pun semalaman atau beberapa jam aje dalam lokap.Berahim kalau penakut sangat nak lalui semua tu,baik berundur dr politiklah,PRU13 sape nak ambik lu jadi calon?Pondan