UMNO mmg parti jahat tapi bodoh, nak tau kenapa?

|

~ KOMEN: Datuk T mcm tau2 je hotel tu tempat kongkek tukang urut. Lepas tu Datuk T kata dia tak akan serahkan salinan kpd mana2 pihak kerana bimbang ia akan disalin dan diedarkan. Habis tu macam mana ahli2 parlimen BN dapat tengok 'blue film' tu kat ruang rehat di Parlimen?

Berdasarkan dari artikel di agendadaily.com seperti di bawah:

Menjelaskan bagaimana beliau memperolehi pita itu, Datuk T berkata beliau diminta ahli politik berkenaan pada 21 Februari lalu ke sebuah hotel di Kuala Lumpur bagi mengambil jam Omega miliknya yang tertinggal di sebuah bilik.

Datuk T mendakwa hotel itu menawarkan perkhidmatan seks dan kemudahan spa.

“Oleh kerana tidak menjumpai jam tangan pada meja, saya mencari di sekeliling dan terkejut melihat terdapat wayar di belakang meja solek.

“Apabila meninjau secara dekat, saya terjumpa empat kamera CCTV yang tersorok. Saya cuba membuka laci meja solek dan mendapati satu daripada dikunci. Saya membukanya dengan satu alat tajam dan terjumpa alat perakam CCTV.

“Saya mencabut wayar dan mengambil perakam itu keluar hotel. Perakam itu mempunyai rakaman (ahli politik itu) mengadakan hubungan seks. Tiada sesiapa yang mempunyai rakaman ini dan saya tidak akan menyerahkan salinan kepada mana-mana pihak kerana bimbang ia akan disalin dan diedarkan,” kata Datuk T.

Ini gambar Presiden UMNO bersama pelakon porno. UMNO, PORNO? Bunyi mcm nak sama kan...

0 comments: