Facebook sundal bernama Farahhana Jamaludin

|

klik gambar utk ke facebook sundal ni


masa bersosial lilit kepala mcm ni

bila nak fitnah TG Nik Aziz tau pulak pakai tudung

8 comments:

dinarlovedirham said...

salam..
aku mmg anti dgn org mcm betina ni..
diri sndri x betul,ade hati nk tegur ulama,..
dh la bercakap main bedal je,org berilmu klu bg pendapat disertakan dgn DALIL2,ape punye jahil la betina nie...klu org tegur pasal pakaian dia,aku sure dia mst jawab mcm ni ; "ala,org yg berkopiah n bertudung pun blm tentu baik"...
hbs tu,mcm mn plak dgn orang x tutup aurat???penilainan dibuat atas zahir dulu,pastu br dalaman..
klu luaran dh kantoi,x pyh nk blagak la ckp psl agama...
btw,nice entry :)

Nasron al-Jauhari said...

perempuan kabaret... low class...

aidono said...

jenis perempuan jalang... kenapa tak boleh mengata plak... dia mengatas TGNA tu bleh... kan fahaman ameno (sekular) hidup ini tak kena mengena dengan akhirat.. lantak le..

ada aku kesah..

Dama-Ulan said...

Salam...

Jom komen kat blog teman plak...

sunsnake@budakbalun said...

Salam.. mohon tukar2 link wehhh!!

aza said...

kurang ajar punya pompuan....

aza said...

kurang ajar punya pompuan....

Sbaqi said...

hantu betul dia ni...call aku 0198285138..datang kat sarawak kuching ,miri..brunei..hati2 saja..