Sekitar foto Najib ketika melawat Musata Kamal Atartuk

|

Makcik gemok kat belakang tu buat menyemak je

Sekitar kubur syaitan manusia sekular Mustafa Kamal Atartuk

Najib berbesar hati dapat beri penghormatan Syaitan Sekular penghancur Khilafah Uthmaniyyah

Sama le mcm yg mantan PM Australia buat kat bawah tu, lepas ni jadi mantan jugak

Bingai pakai kopiah bunga tu diyakini Zulkifli Noordin, dapat le upah makan angin dgn Kak Mah

Banyak shopping kat Turki wahai Kak Mah, barang2 Turki mahal tapi takpe sebab duit rakyat

Pengampu2 tunggu ketibaan Najib & Kak Mah dari Mongolia, ops bukan tapi Turki

Kalau nak dapat habuan kena jadi pengampu

Tengok dagu Kak Mah, shopping sakan le kat Turki

Tak lupa baca doa walaupun aurat terdedah

1 comments:

ferus_isaac said...

gambar najib kalung bunga tu dekat sebelah tu zul nordin ke?