Banyak lagi ADUN & Ahli Parlimen UMNO akan mati lepas ni

|

Ini bukan omong kosong. Apabila orang beriman yg terinaya berdoa, Allah akan makbulkan kerana doa mereka tidak terhijab. Dan doa orang beriman itu Allah akan tentukan mengikut kehendak Allah. Fenomena ini dijangka akan berterusan, jadi kepada semua ADUN & Ahli Parlimen UMNO bersiap sedialah bertemu Allah...

By-elections since March 2008

Parliament seats:

Sabah: Batu Sapi – Nov 4, 2010 - KEMATIAN

Sarawak: Sibu – May 16, 2010 - KEMATIAN

Selangor: Hulu Selangor – April 25, 2010 - KEMATIAN

Perak: Bukit Gantang – April 7, 2009 - KEMATIAN

Terengganu: Kuala Terengganu – Jan 17, 2009 - KEMATIAN

Penang: Permatang Pauh – Aug 26, 2008

State seats:

Malacca: Merlimau - KEMATIAN

Johor: Tenang –Jan 30, 2011 - KEMATIAN

Kelantan: Galas – Nov 4, 2010 - KEMATIAN

Negri Sembilan: Bagan Pinang – Oct 11, 2009 - KEMATIAN

Penang: Permatang Pasir – Aug 25, 2009 - KEMATIAN

Kelantan: Manek Urai – July 14, 2009 - KEMATIAN

Penang: Penanti – May 31, 2009

Kedah: Bukit Selambau – April 7, 2009

Sarawak: Batang Ai – April 7, 2009 - KEMATIAN

2 comments:

DR 1221 said...

ibubapa anda pun akan mati selepas ini, adakah kerana doa oleh orang2 teraniayai yang membenci kedua ibubapa anda ?

silver said...

memang arwah ayah aku dah pergi tapi dia tak mati dlm UMNO, inshaAllah dia akan selamat. bukan macam orang UMNO, kamu akan ditanya kenapa pemimpin kamu liat sgt nak laksana hukum islam dan kamu juga akan ditanya kenapa menyokong kebathilan dan sekularisma pemimpin kamu. aku skrg menjaga ibuku yg sakit, moga2 dgn kebaikan yg aku lakukan ini akan mendapat keredhaan dari Allah. bertaubatlah kamu wahai syaitan UMNO sebelum kamu mati dipanah petir!