4 perkara tersembunyi melibatkan Najib, mau debat?

|

Namun katanya, jika Najib berterusan menyerangnya secara peribadi, beliau sanggup berdepan dengannya.


"Beliau tidak tolak cadangan saya (untuk berdebat) tetapi kata saya akan demam atau sakit, dan bercakap mengenai melondehkan Anwar... saya tidak mahu melayan isu peribadi ini, saya mahu membincangkan ekonomi.

"Tetapi jika beliau mahu meneruskan, saya memang bersedia, malah termasuk membincangkan kes liwat. Saya boleh jawab dan saya juga mahu timbulkan isu rasuah, pembunuhan, mencuri isteri orang lain, Port Dickson, - semua itu boleh dibawa dan dibincangkan juga,” kata Anwar (Malaysiakini).


So, apa yg tersembunyi dlm 4 perkara ini:

rasuah - kes komisen pembelian kapal selam Scorpene

pembunuhan - arahan meletupkan mayat Altantuya dgn bahan letupan C4

mencuri isteri orang lain - curi Rosmah yg gatal dari Farid Ismeth

Port Dickson - kantoi khalwat dgn Ziana Zain

1 comments:

zalizalu said...

kes ziana zain? bila ni weh? alamak, aku terlepas ker?