Komen2 berkenaan Reezal Merican yg amat menarik di Tukar Tiub

|

http://i113.photobucket.com/albums/n227/gbone30/ReezalMerican1bygbone.jpg

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..tu muka anak Keling Peranakan Pulau Pinang..Masjid depa Masjid Keling ha ha ha..

Depan Melayu cakap Orang puteh campur Melayu, dekat rumah cakap Urdu atau Malbari..ha ha ha
2010 Oktober 1 12:41

Tanpa Nama berkata...

cisss... lagi-lagi muka nieeee...
macam Taik Cicak aje nieeee.


-the black and white collection-
2010 Oktober 1 13:03

matstimketum berkata...

si kitol dan raja mendilar adalah adik-beradik ular! orang melayu nak katok kedua-duanya. beranikah melayu?
2010 Oktober 1 13:03

Tanpa Nama berkata...

habis malikul sembab campurtangan tu...orang penang ka...kahkahkah!
2010 Oktober 1 13:05

Rh. berkata...

Buang tebiat ek..
2010 Oktober 1 13:06

Tanpa Nama berkata...

eeeee tu apa? bangsa melayalam? maideen, merican, naina, ghulam, thamby dll tu eeee ker atau melayu baghal/celup?


-vikmoro kombet-
2010 Oktober 1 13:17

Tanpa Nama berkata...

statement bodoh ja.mcm ni yg dok jd ketua patut la org makin menyampah.org bengap mcm ni pn depa pilih jd ketua.kepala bodoh,ekor lg bengap kah kah kah.btw mamak penang saja lagu tu..pala toya punya kaki kah kah kah
2010 Oktober 1 13:52

Tanpa Nama berkata...

Reezal ni elok kita suruh dia mandi dalam Sungai Pinang, terus jadi hitam. Tiba tiba nak berlagak alim. Pordahhh...kia bukan anti mamak,kita cuma benci hipokrasi mamak yang berlagak alim dan lebih Melayu dari Melayu sebenar. Kalau dia betul betul alim, kita respek kenyataan dia. kalau ada udang di sebalik pasembor....belah lah...

sri hartamas
2010 Oktober 1 14:14

Tanpa Nama berkata...

Dengan ini diputuskan bahawa barang siapa yang masih percaya bahawa orang yang ada nama naina ialah orang melayu; maka mereka yang percaya ini adalah termasuk dalam golongan yang gagal upsr!
2010 Oktober 1 14:38

Tanpa Nama berkata...

kawan aku tu urdu dari cylon la
2010 Oktober 1 14:40

cicit ngah layor berkata...

rizal marah ikan !!!!dlam hai ini,memiker yg molerkan dulu.Miker sanggup buat fitnah yg tak masuk akai.Ini menampakkan kebahlulan miker.Biler org kater miker bodoh,miker maghah,teman kater miker bahlul,lagi miker maghah sampai metor.Adat org berparti,memang mcm tu lerrrr...kawan separti mesti sokong dier...siap dgn bukti lagi.Nampak benor yg miker ni tak gheti dan tak ader adat.Teman nak tanyer miker pulak anak marah ikan ooiiiii.Miker ni dulu beghanak tak cukup bulan kerrr? kah kah kah.Tumpor dibuat dikelin kagham ni..
2010 Oktober 1 14:56

suis-media berkata...

Assalam bro,
Si reeeeezal mankok ayun nii wajib menjalani ujian DNA untuk memastikan mangkok nii bangsa apa!!gua 101% pasti mankok nii bukan kaum melayu,kalau tak betul gua berani sunat kotee sekali lagi.
2010 Oktober 1 15:15

opisboi berkata...

tu muka keeeleeng yg mengaku jadi melayu
2010 Oktober 1 15:17

Tanpa Nama berkata...

BONTOT KUALI NI LAGI..
SPISIS NI LAH YANG MENJAHANAMKAN MALAYSIA DAN MEMBAHOLKAN ORANG2 MELAYU UMNO..
SPISIS NI RAMAI JUGA DALAM PEKASAM..MUKA BEGEHIM PON DAH MACAM MUKA MAMAK TONGKAKG..
HIDUP MELAYU...
2010 Oktober 1 15:44

UMNO Bongok berkata...

gambar no 2 tu , jelita sangat la..aww...
2010 Oktober 1 16:26

Tanpa Nama berkata...

deiiii naina deiii!!!!! itu haram-halal punya hukum, dimiliki oleh Penang saja ka, sampai orang lain tak bleh cakap, ajaran mufti UMNO ka ni?
Ini naina dia punya kapla dalam, batu besar ada duduk..pohh..pohhh..I dont want..I swear I dont want...
2010 Oktober 1 17:29

NIPAH VIEW berkata...

AYO...YO... ANAE, INI MAMAKLAH BANGSA KASI KAYA INI MALAYA. TARAK PERCAYA TANYA SAMA MADEY LA....OPPSSS SORRY KERJA SINI BAWA WANG BALIK INDIA.... MALAYSIA BOLEH...
2010 Oktober 1 17:57

Tanpa Nama berkata...

DKK

darah keturunan .....
campuran daran melayu
2010 Oktober 1 18:01

Tanpa Nama berkata...

jenis depa ni lah yg meruntuhkan kesultanan melaka hingga x beraja melaka smpai la ni...lg mau caya ka..
2010 Oktober 1 20:44

0 comments: