Tempat tidur Najib dan tempat tidur TG Nik Aziz bila musafir

|

http://4.bp.blogspot.com/_1ZXFSpwZDLg/R80eNjwanTI/AAAAAAAABQE/yuPA8hgPUUI/s400/najib_tidur.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs375.snc4/45845_145159288850444_100000691214478_251887_7639067_n.jpg

9 comments:

madbi said...

aku rela berjaga sementara tgna lena.... mudah2an Allah panjangkan usia dan tetapkan iman tgna untuk memimpin ummah.

Muhammad Harith said...

Ini memg Hairan Bin Ajaib.
Nak tdor pon jdi isu kaaaa...
Ehm Ehm Ehm... Mnja btoi rkyt Mlaysia. Smua x kena. X keralah spa pon..... Aq pon x phm, hnya krana tdoq kt tmpt yg ad klass & tdoq kt tmpt yg ekonomi pon nk plitiqkaa. Heiihh x phm btoi. JANJI TIDOQ...

67 Inc. said...

tido tu x jadi masalah.. tp.. tido ngan SAPE tu yg jadi masalah.. hehehe

joe said...

mintak2 la gamba super impose,klu x ksian rakyt mlysia memberi mandat kpda dia...klu dgn bini dia pon main kayu tiga,ngan rakyat apath lg...

Razzi said...

tu anak dia la..yg betunang dengan org kazakhstan tuh..kalu anuar/kapal/hadi jadi pm pun dapat priviledge naik kapal terbang tu..bengong ke apa korang nih..

Aalia Shahira said...

nie anak dialah ... agaklah2 nak fitnah oiiii . nampak sangat tak tengok tv or baca paper utusan nie . haha kelakar

my Diario said...

apa sja la org nak cari bahan cerita...fitnahtu dosa taw..jdi seorang Pemimpin ni bukanla senang..bersyukur la kita hidup di negara aman damai..dosa pahala biarla urusan dia ngan Tuhan...lebi baik fikirkan Dunia & Akhirat kita...

Nazri said...

Ni anak pompuan dia la. Jgn la buat provokasi lau x suka ngan dia..

Papagege Frenz said...

kalau nk edit tu bg la nampak pro kiki.. ni mcm haremjadah punya gambar.

Ni yg betulnya
http://papagege.blogspot.com/2013/02/nik-aziz-sahkan-penerima-br1m-binatang.html