Sir Richard Branson cabar Najib buktikan sifat anak jantan

|

"Malaysia mempunyai reputasi yang baik di luar negara. Tetapi apa yang berlaku ke atas Anwar Ibrahim membawa kesan buruk ke atas Malaysia,” katanya pada majlis khas forum Invest Asia 2010, anjuran International Herald Tribune di Kuala Lumpur, hari ini.

"Saya fikir ia bukan isu utama tetapi yang pasti ia bagaikan duri dalam daging. Saya berpendapat ini telah berlarutan agak lama. Ini tidak baik di luar negara,” katanya .

Bercakap kepada kira-kira 800 pemimpin perniagaan di Kuala Lumpur, Branson berkata, imej negara masih lagi penting kerana ia membolehkan kerajaan untuk menarik para pelabur dan pada masa yang sama, melaksanakan dasar yang lebih baik untuk melengkapinya.

...

"Jika Malaysia lebih liberal, lebih ramai orang akan melabur. Jika anda pemimpin yang berani, anda sepatutnya menghapuskan perkara seumpama itu yang merosakkan reputasi negara,” kata Branson. SUMBER

http://www.wacmm.org/Manhood_Foundation_op_640x286.jpg

4 comments:

KAPAKTAJAM said...

Wahai Bahalol yg suka perangai mat salleh mcm anuar main tibai jer. Lain kali nak masuk dlm blog tu lihat2 dulu tulisan org ttg siap Mat Salleh celaka ni.

Mungkin anda suka kut kat Yahudi, so engkau pun nak sokong Yahudi drp sokong bangsa Melayu Islamnya .

Payah2 dgn cara kau orang menulis yg tidak beretika sebagi muslim anda akan dpt duit luruh dari kantong yahusdi. maka yahudi lar engkau.

karate said...

kah kah kah... ada jugak orang UMNO baca blog aku... yahuu ya beda bedu...

harap kapak je tajam, profile not available. sama je dgn Najib ko ni

ketam_trong said...

betai tetap betoi la bro... walaupun datang dari mana..
"kita" kan suka bangga org luar! brapa byak budaya luar yang kita guna pakai... bab bebda baik kita tak boleh guna pakai, tak leh cam tu la bro...

karate said...

oh, orang UMNO trong pun baca jugak blog aku... ah bestnya...

inilah akibatnya otak tersangkut dekat pekan trong, bawak2 la melancong sekali-sekala ke negara luar utk tengok betapa terbukanya minda org luar

kalau tahu menilai pasti tahu mana buruk baiknya