Klip youtube yg akan buatkan anda gembira sampai terkentut

|

~KOMEN: Baru kena smash dgn akak tu terus cakap berterabur baca teks kah kah kah!


Pergh dia lah pahlawan melayu di petaling jaya utara.. hebatttt la lu mamat

Tapi "bini" pun x boleh nak pakai tudung, apa citer cakap berdegar-degar, tapi habuk pun tarak..

2 comments:

matt said...

Bini dia macam pelacur jer aku tgk..Pirahhh pejuang melayu mcm ni..kepala hotak ko.

Average Joe said...

bengong sungguh lah mamat yang bercakap tu. kena dengan kakak tu jer dah terus baca skrip.
mamat songkok tinggi, cukupkan dulu ilmu di dada.