Photo story kelakar tentang Permaisuri Singa pulak

|

MARI BERKENALAN DENGAN
KAK ROSMAH a.k.a JULIA ROBERT...HAHAHAHA

KAK ROSMAH MEMBUAT KEMUNCULAN SEMULA..
SETELAH FILM PERTAMA DAN KE DUA
BERJAYA MENCAPAI STATUS BOX OFFICE...
KAK ROSMAH TELAH DI TEMURAMAH
SECARA EKLUSIF OLEH TV "BERNAMA"...
ANTARA GOSIP PANAS YG
DIKEMUKAN KPD KAK ROSMAH SELAKU
BINTANG FILEM HOLLYWOOD TERKENAL...
IALAH MENGENAI ISTERI BELIAU..
ABG JIB (bkn nama sebenar)...

ANTARA JAWAPAN YG MENARIK DR
BINTANG FILEM TERKENAL INI IALAH SPT :

saya suka kepada kawan-kawan, Datuk Najib ni boleh jadi dia 'reserve' sikit- kak rosmah

"Datuk ni memang tak cakap banyak tapi apa yang berlaku di sekelilingnya dia simpan dalam kepala. Kalau saya betul pun dia tegur kalau saya tak betul pun dia hentak kaki, saya takut,"

Rosmah berkata beliau bertindak sebagai rakan baik suaminya dan sentiasa memberikan motivasi dan kata-kata semangat kepada perdana menteri.

"Bila dia (Najib) ada di rumah saya takkan keluar rumah melainkan saya ada program yang lain. Saya juga pastikan Datuk Najib sihat dengan bersenam di
gimnasium.

Checkmate

0 comments: