Mufti Perak tak buat kerja Mufti, makan gaji haram

|

Bile aku baca malaysianinsider tadi,aku jadi sikit bengang ngan mufti cari makan macam Mufti Perak...sangat mengecewakan sebab,terang-terang jadi hamba UMNO.

Aku setuju juga ngan Ahmad Awang,sebab tidak mahu bersama UMNO dalam kes Perak...apa yang dijelaskan oleh Mufti Perak tu sebenarnya sudah pun 'clear' tahun lepas lagi.

Mufti tu memang pro kebangsaan...dan paling jelas adalah pengasas kumpulan banjar(ni pun pro bangsa juga)..kalau adamufti nak perjuangkan kaum minang ke,jawa ke,kaum dayak ke....sama je hukumnya...nabi tidak mengaku UMMAT....letih je berjuang....

Kenapa dalam hal UMNO dah terdesak,Mufti pulak yang terkejo sana- sini???macam pencacai aku tengok....kenapa taknak terkejor kesana-kesini menuntut perlaksanaan undang-undang Islam???macam ni punye Mufti mana boleh aku sokong...gile ke!!!

Mufti,sebagai rujukan masyarakat,sepatutnya takutkan Allah,buat kerja takleh le pilih-pilih hukum....nak tegur UMNO pun tak berani...dulu takkan dia lupa,Pemuda UMNO bantai dalam mesyuarat,pasal sebok kecoh kes murtad...masa tu aku sokong tindakan mufti Perak ni...

La ni....aku tekad,rupanya Islam tu bukannya meredhakan maksiat,malah lebih dari itu..memerangi pemimpin yang sebok langgar syariat Allah...

korang ada otak kan...jangan mudah terpengaruh dengan Mufti cari makan ni...

-parit.com-

0 comments: