2 pelakon keparat dari Perak main wayang tunjuk baik

|

Ibu meninggal ketika berbaris ambil cek dermasiswa anak
IPOH - Seorang suri rumah meninggal dunia akibat serangan jantung semasa berbaris untuk mendaftar bagi mengambil cek dermasiswa anaknya pada Majlis Penyampaian Dermasiswa Pendidikan Negeri Perak di sini semalam.

Semasa kejadian pada pukul 9.15 pagi, Roziah Ahmad Nasir, 45, dari Kampung Simpang Temin, Sungai Siput, 90 kilometer dari sini sedang berbaris sebelum dia tiba-tiba rebah tetapi sempat dipangku oleh anak saudaranya, Zaitun Mohd. Isa, 39, dan orang ramai.

~ KOMEN: Suri rumah tu berasal dari Kg Simpang Temin, Sg Siput, 90km dari Ipoh (jauh gile dtg utk ambik duit). BN kalah di Parlimen Sg Siput sebab Samy Vellu. So, takde sapa yg glamer utk bagi derma tu. Sebab nak glamer dan takut ke Sg Siput, Zambry Kadiaq buat program ni di Ipoh. Kesiannya makcik tu...

Exco mohon jadi ibu angkat
IPOH - Nasib malang bayi perempuan seberat 2.8 kilogram yang ditinggalkan di dalam semak berdekatan sebuah pusat beli-belah di sini pada Sabtu lalu, mendapat perhatian.

~ KOMEN: Mungkinlah si YB tu prihatin tapi sebab utama bayi tu terjadi sebab UMNO yg ternak maksiat (undang2 lemah, tolak Islam dan banyak program merapu)

0 comments: