Artis yang happy nak masuk neraka

|

"Yang penting sama ada saya pakai seksi atau tidak, orang tetap akan kata saya seksi. Habis itu nak buat macam mana. Tapi bagi saya tak kisahlah kerana suami saya sendiri dah beri izin dan suka dengan apa yang dipakai sekarang, balas penyanyi, pengacara dan pelakon, Ifa Raziah apabila diajukan persoalan tersebut tentang dirinya yang tetap seksi biarpun sudah berstatus isteri dan ibu."

5 comments:

Tan Loo Ley said...

Mazhab baru ini sangat merbahaya...kerana ramai anak-anak remaja kita yang akan terikut-ikut dengan ajaran ini.

Sila berhati-hati wahai ibu dan bapa yang dihormati sekelian....

silver said...

betul tu... berhati2 di jalan raya

محمّد سيف الله بن عمر said...

betul2...kita dokkalut ngan Wahhabi,tapi yang ni mufti senyap je semua...mana pergi mufti2?

madbi said...

MUFTI TENGAH CUCUK KAD ATM TENGOK GAJI, DAH MASUK KE BELUM? ....!!!!!!!

silver said...

mufti tak main la kad ATM, kurang2 pergi shopping kat bahrain atau cuci mata di beirut